Rumah Berhantu Seksyen 2 Shah Alam

Rumah flat di seksyen 8 ground floor price 80k neg. 9 tahun lepas aku dapat sambung belajar di UiTM Shah Alam.


Rumah Berhantu Di Shah Alam Seksyen 2 Soalan Mudah

Oleh sebab kerajinan keprihatinan aku dan kawan-kawanmaka dapatlah kami rumah sewa berdekatan seksyen 2.

Rumah berhantu seksyen 2 shah alam. Baru bulan ni je cite ni tersebarMungkin betul rumah tu menyeramkan tapi mungkin jugak kisah ni di tokok tambah supaya jadi lebih seramTak tau la kan. Rumah Berhantu Seksyen 2 Shah Alam. Rumah inilah yang dikatakan berhantuSewa sebulan cuma 50 hengget ajer kat seksyen 2.

Dah 2 tahun lebih saya duduk kat Seksyen 7 Shah Alam ni sejak dari belajar sampai dah keje tak pernah pulak dengar cite rumah kat Seksyen 2 tu berhantu. Soperkara pertama yg kna fikir ialah aku nk duk mn sbb ak xdpt hostel. Rumah tepi SIRIM Sek 2 Shah Alam.

Korang boleh lah rajin2kan kan diri untuk cari cerita ni. Katanya yang duduk rumah ni pada tahun 70an sekeluarga cina. Kisah rumah seram berhantu ini dah banyak dihebohkan di facebook atau email tetapi terpulang kepada anda untuk mempercayai kisah ini atau menganggapnya satu rekaan semata-mata gambar rumah yang BOM321 terima ini dikatakan gambar sebenar rumah yang misteri itu tetapi tidak pasti samaada benar atau tidak.

Korang tau tak semenjak 2 menjak ni kan cite pasal Rumah Hantu Seksyen 2 ni femes gilerrrrTambah-tambah yang dok dekat area-area situ terutama sekali budak UiTM la. Pembaca blog ini mengirimkan link berhubung rumah ingin dijual di Seksyen 2 Shah Alam Selangor. Mari kita ikuti kisah yang seremm initak tahu nak kate cerite betul or tak hanya Tuhan yang tahu.

Mereka gelarkan dorang dengan nama Kru 666. Korang ingat lagi tak entri yang pernah Abe buat dulu pasal Rumah Berhantu Di Seksyen 2 Shah Alam KLIK SINI. Fully furnished room for rent for rm 150 per month at shah alam selangor.

Mana satu rumah dikatakan berhantu tanya Razali kepada pengawal sekolah berhampiran. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Oleh sbb kerajinan keperihatinan yg ada kt aku n kwn2maka dpt le aku ngn kwn2 aku umah sewadekat2 area seksyen 2.

Kisah Rumah Hantu Seksyen 2 Shah Alam. Thread starter Wea Izre. Jam 1230 malam tadi saya dan 2 kru 666 Razali serta Farid menuju ke Seksyen 2 Shah Alam.

Jadual waktu solat shah alam waktu solat adalah peruntukan tempoh atau selang masa tertentu bagi masyarakat muslim menjalani syariat solat sama ada fardhu ataupun sunat. Jom sama2 kita baca. Oleh sebab kerajinan keprihatinan aku dan kawan-kawanmaka dapatlah kami rumah sewa berdekatan seksyen 2.

Sewa RM 50 Banglo Seksyen 2 Shah Alam. Cerita BermulaPastikan Tutup Lampu Baca Cerita Nie 9 tahun lepas aku dpt smbung bljar kt uitm shah alam. Kisah Rumah Berhantu Di Seksyen 2 Shah Alam.

Pada Sabtu Disember 31 2011. Korang nie cakap pasal rumah sajako tau depan seksyen 2 tu tasik shah alam tempat orang merendek tu pun berhantu gak taudulu pernah ada penyelam cinanak buat rekod menyelam dalam tasik shah alamtujuh hari tujuh malam kat situ tapi tak sampai satu hari terpaksa naik balik sebab nampak ada lembaga mata merah tenung dia kat situsekarang. Rabu 26 Januari 2022 Edit Read bukan rumah sewa rm50 from the story.

Hari ni Abe kembali bt entri pasal kisah seram. Kiranya ni penyiasatan yang mereka telah buat. Iklan terbabit disiarkan di Mudahmy klik di sini.

Umah seram seksyen 2 shah alam 9 tahun lepas aku dpt smbung bljar kt uitm shah alam. Berhampiran dengan Wet World kalau korang tahu la. Rumah Berhantu Seksyen 2 Berwajah Baru.

Mari kita ikuti kisah yang seram initak tahu nak kata cerita betul or tak hanya Tuhan yang tahu. Rumah Sewa Rm50 Que Achmad Dot Com Misteri Penjelasan Berhubung Rumah Didakwa Berhantu Di Seksyen 2 Shah Alam - Nr 1 hr 21 minmystery thriller. Oleh sbb kerajinan keperihatinan yg ada kt aku n kwn2maka dpt le aku ngn.

Lepas berlaku trajedi kat rumah tu maka di biarkan tanpa penghuni dalam tempoh yang agak lama. Benar berdasarkan permintaan ramai kru 666 pernah menjalankan tinjauan dari luar banglo sama sekaligus merakamkan dakwaan beberapa responden kami temui di laluan. Rumah BerHANTU Seksyen 2 Shah Alam SELANGOR.

Oleh sebab saya ni sorang. Rumah yang pernah dikatakan berhantu di seksyen 2 yang bertempat Shah Alam pasti korang pernah baca cerita mengenai rumah ini. Bermacam-macam teori dan versi bersepah di Google.

1 of 2 Go to page. Joined Apr 13 2007 Messages 14026 Reaction score 33 Points 120. Soperkara pertama yg kna fikir ialah aku nk duk mn sbb ak xdpt hostel.

Jadi perkara pertama yang perlu difikirkan adalah tempat tinggal sebab aku tidak dapat hostel. Kpd penulis asal citer nihtima kasih la share citer ni. Jadi perkara pertama yang perlu difikirkan adalah tempat tinggal sebab aku tidak dapat hostel.

Femes kejap Seksyen 2 ni kanHuhu. Kali ni Abe kongsikan susulan daripada citer Abe yang lepas. Rumah lelong shah alam seksyen 7 butik rumah lelong shah alam seksyen 7 maps rumah lelong shah alam seksyen 7 kedai rumah lelong.

Oleh sebab kerajinan keprihatinan aku dan kawan-kawanmaka dapatlah kami rumah sewa berdekatan seksyen 2. Apa Kata Diorang Pasal Rumah Hantu Seksyen 2 Shah Alam. 9 tahun lepas aku dapat sambung belajar di UiTM Shah Alam.

Rumah Berhantu Seksyen 2 Shah Alam. Oct 12 2008 1 Wea Izre. 9 tahun lepas aku dapat sambung belajar di UiTM Shah Alam.

Tapi yang berbezanya kali ni kisah ini tidak berlaku pada Abe mahupun Ahli Keluarga Abe ataupun Sahabat terdekat Abe. Kisah ni cuma Abe tahu melalui penceritaan orang pembacaan Abe saja. Rumah BerhantuSeksyen 2 Shah Alam April 21 2011.

Masa kt ITM dulu mmg kitorg tau psl umah ni berantusewa dia murah. Berhampiran dengan Wet World kalau korang tahu la. Rumah Untuk Dijual di Seksyen 8 Shah Alam.

Kisah rumah didakwa berhantu di Seksyen 2 Shah Alam Selangor tersebar melalui internet media cetak dan cerita dari mulut ke mulut. Untuk disewakan menara suria seksyen 22 shah alam batu3 berdekatan dengan federal highway rumah dengan 2 bilik 1 bilik air. Rumah Sewa Seksyen 2 Shah Alam.

Berhampiran ngan wet world kalo korang tau la. Jadi perkara pertama yang perlu difikirkan adalah tempat tinggal sebab aku tidak dapat hostel. See posts photos and more on Facebook.

Start date Oct 12 2008. Jer tapi kitorg x pernah nampak ada org sewa umah tu.


Rumah Berhantu Di Shah Alam Lulonglangit10


LihatTutupKomentar